Dag 659: Muizencupcakes

“Schoonzusje” was helemaal in de wolken met haar kruikenzak. Hij past precies en is helemaal haar smaak!

De dag nadat zij hem gekregen had, kreeg ik een mailtje, van “schoonzusje”. De kruikenzak had haar op een idee gebracht voor een kado voor een vriendinnetje. Of ik zoiets zou kunnen maken
Ja hoor dat kan ik wel. Van Sinterklaas had ik de patroontjes van schattige dierencupcakes gekregen dus daar kon ik mooi een variatie mee maken! Leuk om weer eens met kraaltjes en lintjes aan de slag te gaan!
Dit is het resultaat
Voor meer gedetailleerde foto’s kun je hier kijken!

4 gedachtes over “Dag 659: Muizencupcakes

Geef een reactie

