Dag 809: Tasje

Nadat ik bij Knotten was geweest om de uiltjes te brengen, kreeg ik gelijk weer huiswerk mee terug.
Ze verkopen nu ook Fuzzilli van Hoooked, maar om dit goed verkoopbaar te krijgen konden ze wel een voorbeeld gebruiken.
Mijn moeder had ooit een tasje gehaakt van Fuzzilli, dus nu aan mij de schone taak om ook voor de winkel een tasje te haken!
En zie hier het resultaat:

Het is het Genova tasje uit het boekje Haken met Zpagetti, en ik vind het best een leuk effect hebben!
Ik heb nog meer super leuk huiswerk gekregen, maar daarover later meer (dat is ook nog niet af ten tijde van schrijven).

4 gedachtes over “Dag 809: Tasje

Geef een reactie

