Dag 1092: Materialen give-away

Alsof één give-away nog niet genoeg is, hou ik er nu nog één!
Colorsofmyworld kwam een aantal weken geleden met het idee om met een hele groep tegelijk een give-away te houden, en allemaal naar elkaar te linken. Leuk omdat jullie (de lezers) dan weer op andere blogs en shops getipt worden.
Wat dan weg te geven? Materiaal om mee te DIY-en!
Ik vind cadeautjes geven heel erg leuk, dus ik besloot mee te doen!

Wat kan je winnen?


Het haakpatroon van de rode panda.
Gehaakte Bloemen, Sterren en Hartjes in verschillende kleuren en maten.
7x 1,5 meter Lint in verschillende kleurtjes.
Een aantal Knopen.
5 Belletjes in verschillende kleuren.
Kortom, een goed gevulde envelop dus.

Wat moet je doen om te kunnen winnen?
Heel eenvoudig: een reactie achterlaten op dit bericht (anders weet ik natuurlijk niet dat je mee doet). Ditmaal geen ingewikkelde punten systemen, maar het is natuurlijk wel heel leuk als je over deze give-away blogt, tweet, mailt, smst, belt, een kaartje stuurt of faxt.

Tot wanneer kun je mee doen?
De give-away loopt tot en met zondag 21 april en op maandag 22 april maak ik de winnaar bekend.

Op welke blogs kun je nog meer winnen, winnen, winnen?
Artasja
ByMiekk
Colorsofmyworld (de grote organisatie hier achter)
Deurhangers
Dreumesdromen
MissHoneybird
Stoffenjunkie
Studioblomm
Viola
Zjizjipke

Als je liever iets wilt wat al klaar is, kun je altijd nog mee doen aan give-away nummer 1.

33 gedachtes over “Dag 1092: Materialen give-away

  1. Wat leuk en zeker omdat ik anders nooit op je pagina was terecht gekomen. Dus een mooie actie. Wat kan jij goed haken! Ik ben druk bezig om dit te leren. Maar ik ga je zeker volgen en zal het bericht delen.Dankjewel. En een hartelijke groet van Wilma

  2. Hey! Ik doe graag mee met deze give-away. Erg leuk dat verschillende webshops zo aan elkaar gelinkt worden. Heb laatst een hondje + uil gemaakt, en wil gaan beginnen aan een haas. Leuk met nieuwe en andere spulletjes die ik zelf nog niet heb gebruikt. :)groetjes Yvonne

  3. Hier is je 100ste volgertje weer ;)Ik doe ook aan deze give-away heel graag mee, ookal zijn de kansen klein om ze te winnen, 't is 't plezier van te kunnen deelnemen hé ?'n vrolijke groet, sneksniltje

Geef een reactie

