Feestje!

Hoera! Vandaag is Epsiej officieel online! Na ruim drie jaar is Esthers101 hierheen verhuisd. Ik hoor je denken: huh, maar ik zie nog oudere berichten staan, hoe kan dat nou? Nou ik heb alle blogjes van Esthers101 mee verhuisd, wel zo makkelijk als je iets terug wilt zoeken.

Het verhuizen ging overigens niet zonder slag of stoot: Maaike maakte een geweldig logo voor me en wilde ook wel een header maken maar haar computer crashte, ik maakte een Instagram account aan en dat werd na een halve dag geblokkeerd (waarom? echt geen idee) en WordPress uitvinden is na jaren Blogspot ook wel een uitdaging. Maar uiteindelijk is het toch allemaal op tijd gelukt.

Dat moet natuurlijk gevierd worden, en hoe kan dat beter met een Give-Away? Omdat ik de laatste tijd helemaal fan ben van versierde luciferdoosjes leek het me leuk om een verrassingscadeautje te geven. Ik geef dit leuke versierde luciferdoosje weg, goed gevuld met vanalles leuks. Wat voor leuks dan? Ja dat is dus de verrassing.

Matchbox 3

Het doosje zelf is wel heel erg roze (tja, dat krijg je als je mij mijn gang laat gaan), maar de inhoud is dat zeker niet. De inhoud is heel gevarieerd en er zit voor ieder wat wils bij, dus ik zou zeggen: doe allemaal mee!

Wat moet je doen om te winnen?

Heel simpel: een reactie achterlaten op dit bericht. Anders weet ik natuurlijk niet dat je mee doet.

Ik vind het natuurlijk heel leuk als je deze give-away deelt (op je  blog, Twitter of Facebook), als je me volgt (via bloglovin’ bijvoorbeeld) en als je Instagram en Facebook vriendjes met me wordt, maar dat is allemaal niet noodzakelijk. Het is feest en zomer dus we doen niet te ingewikkeld.

Voor de mensen die ook via Twitter al mee doen aan de matchboxswap: als ik jouw lootje daar al heb en er zit veel overlap in, zorg ik dat je hiervoor niet mee loot. Geen reden dus om niet mee te doen!

Maar tot wanneer kan ik dan mee doen?

Tot donderdag 1 augustus, dan zal ik (proberen) de winnaar bekend (te) maken. Dat is namelijk de dag dat ik in-het-echie ga beginnen met verhuizen.

Hopelijk blijven jullie ook hier allemaal trouw volgen en reageren, en komen er nog veel meer volgers bij!

31 gedachtes over “Feestje!

  1. Gefeliciteerd met jouw nieuwe blog :)

    Ik doe graag mee voor het super leuke doosje! Ik ben gek op doosjes. Maak ze zelf ook in allerlei maten!

    Gr.,

    Maaike

  2. Gefeliciteerd met je nieuwe blog, altijd leuk om met je mee te lezen en van je ideeën te genieten. Ik doe graag mee voor dat spannende roze doosje (gek op roze!)

    Groet Janneke

  3. Bloglovin wilde blijkbaar ff niet dat ik je volgde, maar de aanhouder wint.. Hierbij heb je een nieuwe volger.. En met plezier doe ik ook mee aan je give-away!

    Veel verhuisplezier!

  4. Gefeliciteerd met je nieuwe “huis”, altijd even wennen natuurlijk, maar voor je t weet, voel je je er helemaal thuis! En ik doe graag mee natuurlijk. Groetjes

  5. Leuk, een nieuwe site!
    Ik volg jou al een poosje……je staat bij mijn favorieten☺.
    Ben benieuwd naar je nieuwe site.
    Laat me graag verrassen door jou!

    Fijn weekend.

    Lieve groet, Caroline.

  6. Pingback: Sneak Peek | Epsiej

  7. Pingback: Luciferdoosjesswap – wat ik maakte | Epsiej

Geef een reactie

