Label berg

Laatst maakte ik een aantal labels met een zelfgemaakte labelmal. Ik had de smaak te pakken, en bedacht me dat ik 1,5 jaar geleden met kerst een heel scrap-pakket had gewonnen van Angelique. Dat pakket lag nog steeds vrijwel onaangeroerd in mijn kast, ik wist niet zo goed wat ik er mee wilde doen en van kaarten maken kwam het eigenlijk nooit (ooit had ik wilde plannen om dat er ook nog even bij te doen). Het leek mij dus perfect om dat papier op te knippen in labels.

Labels 2

Ik haalde er echt heel veel labels uit. Een berg grote langwerpige labels, een berg ronde. En ik besloot ook nog kleine langwerpige labels te maken.

Labels 4

Ik kreeg de vorige keer de vraag wat ik op de achterkant van de labels deed. Bij deze heb ik er gewoon wit printerpapier op geplakt. Sommige vellen papier zijn dubbelzijdig geprint en ik wil iets op de achterkant kunnen schrijven. Andere vellen papier zijn gewoon te dun, dus dat tweede laagje dient voor extra stevigheid. Niet te veel lijm, want dan wordt het lelijk (heb ik ook even in moeten oefenen). Bij dunner papier (bijvoorbeeld cadeaupapier) zul je er iets dikker papier achter moeten plakken, dat kan dan vaak weer in leuke kleurtjes!

Labels 3

Ik merk wel dat de labels wat krom trekken, dus moet ze nog even tusen een boek leggen. Maar ben wel erg tevreden met het resultaat! Deze berg is voorlopig nog niet op!

3 gedachtes over “Label berg

  1. Pingback: Matchbox give-away, de inhoud | Epsiej

Geef een reactie

