Oh my cupcake

Ik was thuis aan het opruimen (iets met verhuizen, huis dat te koop staat, verveling als je werkloos bent etc.) toen ik een (bijna) vol pak cupcake vormpjes tegen kwam. Ooit gekocht om muizencupcakes te maken. Maar nu dus al 1,5 jaar ongebruikt in de kast liggen. Dus ik ging eens op zoek op Pinterest wat ik er mee kon doen. Want cupcakes bakken is heel leuk, maar je wordt er ook heel dik van als je ze veel eet. Nou ik leerde in ieder geval dat het in het Engels “cupcake liner” heet. En dat je er nog veel meer mee kan dan cakejes in bakken.

Zo kan je er bijvoorbeeld rietjes mee versieren, om een feestje helemaal af te maken.

 

Of een erg bonte feestmuts mee maken!

 

Of wat dacht je van deze feestverlichting. Super leuk bij een zomerfeestje in de tuin!

 

Deze lichtjes zijn iets meer werk, maar da heb je ook wat!

 

Je kan er bloemen mee maken. Bijvoorbeeld deze grote bloem

 

…of wat dacht je van deze.

 

Je kan ook een grote krans er mee maken.

 

Wat is nou een feestje zonder slingers? Eenvoudig de vormpjes om en om aan een draadje rijgen…

 

…of met iets meer knippen en plakken er grote bollen van maken!

 

Neem een kijkje op mijn pinboard voor nog meer tutorials en inspiratie (Bijvoorbeeld voor een kerstboom, want die kan ik hier nu echt nog niet plaatsen).

Een gedachte over “Oh my cupcake

  1. Pingback: Slingers | Epsiej

Geef een reactie

