Onderzetters

Een leuk DIY projectje, wat vaak ook wel redelijk snel te maken is, zijn onderzetters. Ik vind ze ook heel leuk om cadeau te geven, als kleinigheidje ergens bij. Ze zijn er in alle soorten en maten. Ik heb er een paar voor jullie op een rij gezet.

Deze bloemen van vilt zijn toch heel schattig en zomers!

 

Ook van vilt zijn deze leuke appels. De omschrijving is in het Spaans maar het spreekt voor zich en er staan veel foto’s bij. Bij “materiales” staat een linkje, dat is de template van het patroon.

Wink ontwierp deze gehaakte onderzetters, je kan ze zo bont maken als je zelf wilt!

Deze onderzetters van Karin heb ik al heel vaak gemaakt. Het gaat zo snel en ze zijn zo vrolijk.

Dag 953: Cadeautje Liliane

 

Deze genaaide onderzetters zijn een goede oefening om recht te naaien. Ik durf het nog niet helemaal aan.

Volgens mij heb ik al heel vaak een link geplaatst naar de citrus onderzetters, maar ik word er ook zo vrolijk van! Het is alleen wel behoorlijk wat werk om ze te maken.

En als laatste wat herfstige onderzetters die ik volgens mij ook al vaker heb laten zien. Vind ze erg mooi!

 

Een gedachte over “Onderzetters

Geef een reactie

