Strand

Met het mooie weer van de afgelopen week, kun je alleen maar denken aan het strand. Daarom wat DIY ideetjes in dit zomerse thema!

Een slinger maken met bootjes, speciaal voor de zomer!

Of een slinger van strandballen, is ook erg vrolijk!

Voor een super zomerse look, kun je schelpen-oorbellen haken. Of gewoon de schelpen haken als decoratie, zonder oorbellen.

Je kunt ook echte schelpen omtoveren tot kaarsen. Wel even google translate gebruiken want russisch is niet echt mijn sterkste kant.

Of wat dacht je van windlichtjes met strand thema?

Ik weet het, ik heb ze al heel vaak laten zien, maar bij het strand horen nou eenmaal teenslippers!

Een gedachte over “Strand

  1. Ze zijn weer superleuk! Die slippers zijn geweldig… misschien maak ik die wel voor mijn vakantie in september.
    Ik lees jouw blog volgens mij voor het eerst via de PC en zie nu dat we hetzelfde thema gebruiken. Ik vind het zo mooi dat ik het voor zowel ansgeflans.wordpress.com als http://www.familiegdew.nl heb ingesteld. Leuk ook dat je verschillende pagina’s hebt gemaakt, daar moet ik ook nog eens mee aan de slag. En nog even DE manier vinden om volgers te trekken, hahaha. Ik wil best een winactie uitzetten, maar onder 4 volgers schiet dat niet echt op hè, hihihihi.

Geef een reactie

