Verhuizingsuitverkoop

Over 2 dagen krijgen we de sleutel van ons nieuwe huisje. We hoeven er maar weinig aan te doen, dus het plan is om in de eerste helft van augustus de verhuizen.

Ik ben al een tijdje bezig met opruimen, en nu moet ook het echte inpakken gebeuren.

Er zijn wat dingen die ik gewoon weg gooi, maar sommige spullen zijn te goed om zomaar bij het vuil te doen.  Ik heb het een en ander weg gegeven en wat dingen op marktplaats gezet.

Ook mijn Blond servies kan helaas niet mee verhuizen. Een deel er van is al verkocht, maar ik heb nog de theepot en het melkkannetje. Is er één van mijn volgers die hier gelukkig van wordt? Ik verkoop het voor 15 euro, exclusief verzendkosten. Allebei zijn ze in goede staat en het melkkannetje is zelfs nooit gebruikt.

DSC_0146

Ik verkoop het aan de gene die als eerste reageert met “verkocht”!

Ik heb ook nog een stapel boeken. Boeken zijn heel leuk en lezen is heel fijn. Maar als ik een boek een keer heb gelezen, staat het daarna te verstoffen in de kast (tenzij het Harry Potter is ;)). En ik heb een e-reader dus daar kan ik al mijn boeken op lezen. Daarom doe ik een aantal boeken weg, voor verzendkosten.

20130728_164528

20130728_164722

Zit er wat voor je tussen? Reageer dan met de titel van het boek (of de boeken) op dit bericht. Let wel: wie het eerst komt, wie het eerst maalt!

2 gedachtes over “Verhuizingsuitverkoop

Geef een reactie

