Weckpot vol

In november schreef ik al eens over mijn pot vol draadjes. Die pot is ondertussen behoorlijk vol geraakt.

Pot vol draadjes

 

Ziet er vrolijk uit he? Alleen stond de pot ergens in een kast verstopt. Gewoon gebrek aan ruimte. Het idee was om eens in het voorjaar de draadjes in de tuin aan te bieden voor de vogels. Maar waar wij heen gaan verhuizen is geen tuin of balkon en ja…wat moet ik eigenlijk met al die draadjes? Ik was sowieso bezig met het herschikken van mijn hobby spullen, en bedacht een beter doel voor de pot. Hop, draadjes er uit, knopen er in!

Pot vol knopen

 

Staat nog veel leuker vind ik zelf. Ik ben gek op knopen, en vind het van kinds af aan al heerlijk om er met mijn handen door heen te gaan en te zoeken naar de juiste knoop! De knopen zaten eerst in een koektrommel, allemaal apart in zakjes. Wel handig, maar niet heel leuk. Bovendien stond die koektrommel weer ergens onder, dus ik kon er niet zo goed bij. Al mijn stempels en stempel-maak-spul zaten in een doosje wat langzamerhand ook uitpuilde (er staat een foto van op Instagram). Dus de stempels zijn verhuisd naar die koektrommel, en zo is alles weer netjes!

Als ik eenmaal een beetje gesetteld en ingericht heb in ons nieuwe huisje zal ik eens foto’s laten zien van mijn hobby plekje! (Want ja, daar is gewoon ruimte voor!)

Geef een reactie

