Matchbox give-away, de inhoud

Vorige week maakte ik de winnaar bekend van de verrassings-give-away, maar nu wordt het wel eens tijd om te laten zien wat er nou eigenlijk in dat roze doosje zat.

Allemaal handgemaakte dingetjes, maar er is een probleempje. De foto’s heb ik weken geleden gemaakt, het doosje staat ook al weken gevuld in de kast. Op het moment van schrijven zit het doosje in een gesloten envelop en ik weet niet meer precies wat er allemaal in zit. Wel ongeveer natuurlijk, maar het kan dus zijn dat ik een foto vergeet. Maar wat niet weet, wat niet deert toch?

Gehaakte slinger 1

Ik maakte een slinger met gehaakte hartjes en bloemetjes. Iets langer dan die in de swap, en het was dus best wel proppen in dat doosje.

Labels 5

Ook gingen er een paar mini-labels in het doosje. Zoveel als ik er gemaakt had, zou ik toch nooit op maken

Notitieboekje 1

Na de swap bedacht ik me dat er ook zo’n leuk mini-notitieboekje in had gekund. Daarom dus één in dit weggeef doosje. Weer met een knoopje van de markt.

Maskingtape stickers 1

Door maskingtape op bakpapier te plakken heb ik stickers gemaakt. Met een ponsje de figuurtjes uitgedrukt, het lijkt wel confetti! Mijn hartjespons was geloof ik van de Xenos en duidelijk niet zo goed. Die heb ik halverwege maar weg gegooid. De sterretjes pons was van de Pipoos en werkte veel beter! Het is heel eenvoudig, maar dit is de tutorial.

Geur hartje 1

Tijdens het opruimen kwam ik een zakje lavendel tegen dat ik gebruikt heb voor hartjes voor de haakmiddag, dus ik besloot een geur-hartje te maken. Bijvoorbeeld voor in de sokkenla.

Armband 1

En tot slot voegde ik nog een armbandje toe. Ik had hier een haakpakketje voor liggen, gekregen op die zelfde haakmiddag. Ik draag zelf nooit armbanden, maar wie weet wordt hij nu wel gebruikt.

Ik hoop dat Mara er bij mee is! Ik vond het een hele leuke give-away, en merkte dat jullie vooral heel nieuwsgierig waren naar de inhoud. Dat dat mensen over de streep trok om mee te doen. Gelukkig ben ik dus niet de enige die zo nieuwsgierig is! Wie weet komt er in de toekomst nog wel zo’n winactie!

Geef een reactie

