Luciferdoosjeswap – wat ik kreeg

Natuurlijk kreeg ik ook een luciferdoosje terug. Van Mariska, de organisator van de swap!

Ik kreeg dit schattige doosje, wat helaas de verhuizing (en de post) niet overleefd heeft.

20130806_202043

 

Daarin zat een heel schattig mini notitieboekje.

DSC_0237

DSC_0238

DSC_0239

 

En er zat nog een heleboel klein grut in: knopen (jeej knopen!), bloemen, ringen om iets aan te hangen, een lintje en een roosje!

DSC_0236

 

En ik kreeg nog meer van Mariska. Want ik deed ook mee aan de Round Robin. Een grote evenlop of brievenbus doos, vol met creatieve spullen. Je mag er uit halen wat je wilt en moet iets van vergelijkbare grootte/waarde terug stoppen. En een cadeautje voor de ontvanger, door de zener. Nu heb ik niet echt goede foto’s van wat ik er uit haalde en er in stopte, en het is allemaal al goed opgeborgen. Geloof mij maar: het waren een hoop knopen! Ik kreeg de envelop van Mariska en zij stuurde het cadeautje pas op na mijn verhuizing.

Het was een geweldig grote zelf gemaakte kaart van huisjes, met allemaal mini-envelopjes waar dingetjes in zaten. Er zat thee in, vlaggetjes, papieren bloemetjes en nog meer knopen!

DSC_0233

 

Gaaf toch? Het is net de Delftse grachtengordel!

Geef een reactie

