Koffers

Ik vroeg laatst een beetje rond naar ideeën voor DIY-overzichten. Zjizjipke kwam met het idee om koffer make-overs te laten zien. Ik had daar al meerdere voorbeelden van op mijn Pinterest, dus dat leek me wel leuk. Natuurlijk waren dit geen tutorials, dus het was nog wel wat zoek werk. Wel een leuke zoektocht, het doel was: koffers die niet meer als standaard koffer gebruikt worden! Dus niet een oude koffer bekleden, maar er ook een ander doel aan geven. Ik heb wat dingen voor jullie verzameld.

Nicolle legt ons uit hoe je een Hema-koffertje kan omtoveren tot een haakkoffer.

 

Zjizjipke zelf had natuurlijk ook wat eigenbelang bij haar voorstel. Zij maakte een kattenmand van een oude koffer!

 

Dit kastje lijken wel koffers, maar stiekem zijn het dat niet!

Een koffer als tafel, ik vind het leuk! Ik vind het beplakken minder, maar wil misschien wel zelf zo’n soort tafeltje maken!

Hier staat globaal uitgelegd hoe je een feestkoffer kan maken!

Voor nog meer tips en trics, en ideeën kun je eens een kijkje nemen op deze site!

Geef een reactie

