Verhuizen is stom

Wat eerst nog best ver weg leek, was op eens daar. 1 augustus kregen we de sleutel van het mooiste huis van Nederland. Dat weekend begonnen we gelijk met klussen.

Er moest een vloer in en de zolder moet opgeknapt worden.

DSC_0116

In het begin zag het er dus een beetje zo uit. En de zolder is zo’n hele ouderwetse zolder met balken. Die moesten allemaal geschuurd worden. Na 10 minuten bedachten schoonzusje en ik dat het wel slim was als we een mond masker en bril op zette.

DSC_0155 klein

Als je goed kijkt zie je in het donker een bruin monster staan. We waren zo vies!

Mijn liefste vriendje heeft met zijn vader super veel gedaan. Zo hebben ze zelfs bijna alle spullen verhuisd terwijl ik aan het werk was! Geweldig. Maar op dinsdag ben ik vrij, dus toen kon ik helpen. Ik was niet zo gezellig, want verhuizen is niet echt mijn favoriete bezigheid (in een nieuw huis wonen overigens wel!). Dus ik ging lekker een beetje medidatief verven op de zolder terwijl de heren beneden een vloer aan het leggen waren.

DSC_0176

En toen lag er opeens een vloer, en kwamen er opeens allemaal meubels! Dat ging natuurlijk allemaal niet in één keer goed, en ik zou daar nog een boek over kunnen schrijven, maar dat zal ik jullie besparen. Ik wil alleen als tip mee geven: alle tafels van hout kunnen uit elkaar, dusdanig dat ze makkelijk door ieder trapgat kunnen! Kijk dat geweldige vitrinekastje, dat is gewoon van de IKEA! En daar staat mijn droom auto in!

DSC_0222

En we hebben een enorme gang, met een trappetje. Onze slaapkamer is in het ene huis/gebouw en onze woonkamer, badkamer en wc zijn in het andere huis!

DSC_0225

Die zolder staat nu vol met spullen. Daar moeten we nog wat meer verven en andere dingen aan sluiten. Het wordt uiteindelijk (hopelijk) een mooie hobby ruimte voor mij en muziekplek voor vriendlief!

DSC_0229

En we hebben een dino!!

DSC_0260

En ik kocht op de markt, die op zaterdag voor onze deur is, een enorme bos zonnebloemen!

DSC_0261

Tot slot…ons uitzicht!

DSC_0213

4 gedachtes over “Verhuizen is stom

  1. Pingback: Nieuw jaar | Epsiej

Geef een reactie

