Boekjes maken

Ik hou, net als een heleboel andere bloggers, van notitieboekjes. Wil ze het liefst in alle soorten en maten met schattige printjes en dingen. Ik maak eigenlijk vrij weinig gebruik van die boekjes, maar ze zien er zo leuk uit. Nog leuker is om ze zelf te maken, als cadeautje of voor jezelf. Ik heb 7 leuke ideeën voor je op een rijtje gezet! (ssst niet zeggen dat het stiekem een dagje te laat is! Ik was veel te moe om deze week blogjes te schrijven)

Een tutorial die ik zelf al best vaak heb gevolgd: Notitieboekje van een oude doos!

Mini boekjes met heel veel kleine blaadjes! Voor korte boodschappen.

Een mapje voor je notitieblok en al je andere belangrijke spullen! Zoiets zou wel iets voor mij zijn.

Dat washi-tape geweldig is weten we nu wel, je kan er ook je notitieboekje mee versieren!

Ingrid heeft ook een tutorial gemaakt om een boekje te maken! Super schattig!

Deze tutorial laat zien hoe je van half lege schoolschriften weer een nieuw schrift kan maken!

En tot slot een klein boekje met allemaal zakjes, om schatten in te doen!

3 gedachtes over “Boekjes maken

Geef een reactie

