Opfleur post

Carolien schreef op haar blog en op twitter dat ze (een beetje) in een dip zat. Daarom leek het me leuk om een feel-good pakketje voor haar te maken.

Ergens zag ik deze hele schattige uiltjes langskomen, en die wilde ik graag maken.

Uil

En in een webshop zag ik confetti langs komen. Toen bedacht ik me dat ik wel een mini envelopje kon maken met confetti, en niet zomaar confetti maar sticker confetti: washi tape op bakpapier plakken en met een ponsje figuren uit ponsen. Vrolijk toch?

Sticker confetti

Ik zocht er nog wat labels bij, een leuk kaartje, in een mooie uilen envelop.

Snailmail

Al met al een pakketje om vrolijk van te worden toch?

4 gedachtes over “Opfleur post

  1. Pingback: Kaartenruil | Epsiej

Geef een reactie

