Bucketlist Herfst

Het weer is sinds een week echt omgeslagen. Was het twee weken geleden nog (bijna) 30 graden, komt het kwik nu niet hoger meer dan een graad of 16. Het regent zo ongeveer de hele dag, de wind raast om ons huis heen en als ik om 7 uur opsta is het nog donker en als ik om half 8 ga eten moet ik de lichten aan doen. Kortom: het is herfst!

Nu vind ik het best jammer dat het zonnetje weg is, maar ik vind het ook wel weer heel gezellig om warm binnen te zitten met een kopje (lees: emmer) thee, sloffen en een dikke trui. Ik heb allemaal ideeën die ik wil doen deze herfst, en een beetje geïnspireerd (of gewoon afgekeken) door Liliane heb ik een bucketlist gemaakt voor deze herfst. En het leuke is: Liliane heeft er een linkparty van gemaakt! Dus je kan ook een Herfst Bucketlist maken, en deze hier delen!

herfst bucketlist

4 gedachtes over “Bucketlist Herfst

  1. Wat leuk zo’n herfst bucketlist. Ik ken de gewone bucketlist wel, maar heb hem nog nooit in zo’n editie gezien :) Ben benieuwd hoe je dekentje eruitgaat zien. Ben je al begonnen? En lekker he?! al die blaadjes de lucht in schoppen!

  2. Pingback: Pompoensoep | Epsiej

Geef een reactie

