Groeps give-away

Vandaag even geen DIY maar iets veel, veel leukers! Een give-away!

In april was er al een keer een groeps give-away, en bij het begin van de herfst herhalen we dat nog een keer! Het idee?

Alle blogs die ik hieronder ga noemen komen vandaag ook met een give-away. Je mag met iedereen mee doen, het leuke is dat je nu op blogs gaat klikken waar je misschien eerder nooit hebt gekeken (of je bent op die manier hier terecht gekomen!).

Wat geef ik weg?

Ik was wat spullen aan het verzamelen en wilde eigenlijk één pakketje weg geven. Maar het is toch leuker om 2 mensen blij te maken, dan om één iemand een enorm gevulde envelop te geven? Dus: twee pakketjes!

Pakket nummerrrrrrr 1!

DSC_0079

6 lapjes stof (allemaal niet recht en verschillend van grote, ik denk tussen de 20 en 40cm zowel lengte als breedte),  4 belletjes in verschillende kleuren, 4 strikjes en een zakje met kralen.

Pakket nummerrrrrr 2

DSC_0068

Is een papier/scrap pakketje! 8 vellen glad papier (niet zuurvrij, en t 8e vel is blijkbaar even ergens onder geschoven), en 5 vellen zuurvrij papier (de rechter 5 vellen). Ook nog 4 kleurtjes plakband en auto washi-tape.

Wat moet je doen om te winnen?

Heel eenvoudig: een reactie achterlaten op dit blog bericht, met welk pakketje je wilt winnen.

Wat ik heel leuk zou vinden is als je de epsiej facebook pagina liked, en je mag me altijd volgen op instagram en als je me volgt op Bloglovin (klik rechts op dat tellertje), maar is niet verplicht!

Over 2 weken zal de winnaar bekend gemaakt worden!

De andere deelnemers

Stephanie

Frutselke

Mijn thuisgevoel

Renske creatief

Your Daily Intake

Ik vertel je over mijn nieuwe leven

Miss Honeybird

Artasja

Zjizjipke, die het allemaal georganiseerd heeft!

56 gedachtes over “Groeps give-away

  1. Wat een leuke actie van jullie allen, ik ben wel helemaal gek van pakketje 1 de stofjes, belletjes, kraaltjes en strikjes leuk, leuk, leuk ga je ook even liken op facebook

    Lieve groetjes ;)

  2. Wat een leuke giveaway!
    Ik doe graag mee en ga voor pakket nummertje 2.
    Ik zal je facebookpagina liken…:).
    Ik heb zelf ook een giveaway doe je mee?
    Oja ik plaats ook even een linkje op mijn blog.

    X Arja

  3. Oei, wat leuk! Via mijn thuisgevoel ben ik bij jou terecht gekomen. Je maakt het me echt ontzettend moeilijk, maar ik ga toch voor pakketje 1!
    Fijne dag nog!

  4. Oh beiden pakketjes zijn helemaal mijn smaak :) Ik kies graag voor pakketje 2 en zal je gaan volgend hoor, was toch al van plan ”instagram” te gaan ontdekken ;) heb zelf geen bloglovin en ben een beginnend blogger dus volgens mij kan ik je dan niet in mijn volglijst zetten he?

  5. Via de groeps give-away zag ik je toffe blog staan. Ik ga je zeker volgen (nog even uitzoeken hoe dat werkt via Bloglovin, want ik volg alle andere blogs via Google). Pakket 1 met de stoffen kan ik echt niet weerstaan, dus ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik al meteen meedoe met je give-away.

  6. leuke actie van jullie allemaal
    wil graag meedoen voor pakketje 1.
    wil beginnen met naaien en moet eerst mijn naaimachine verkennen daar zou ik deze fleurige stofjes mooi voor kunnen gebruiken.
    heb je face book geliked

  7. Wat leuk een groeps give-away. Ik doe graag mee voor pakketje nr. 1.
    Ik zit steeds vaker achter de naaimachine en heb eigenlijk alleen nog maar jongensstofjes van 10 jaar geleden. Toen naaide ik nog voor de kinderen……Dus deze vrolijke kleurtjes zullen zeker van pas komen. Succes!

  8. Wat leuk jullie groeps weggever!! Ik doe heel graag mee, ben een nieuwe volger van je geworden!

    Beide pakketjes van je vind ik leuk… Maar heb nog niet zoveel leuke stofjes, dus ik ga voor pakket 1!

    Groetjes Elise

  9. Van pakket 2 heb ik alles al dus ik gun dat mooie papier graag aan iemand anders ;) (toevallig dat wat spulletjes van onze winacties overeenkomen haha!)
    Ik doe mee voor het eerste pakketje! Gezellige stofjes :D

  10. wat een leuke give away :) ik doe graag mee voor pakketje 2.
    Ik heb je facebook pagina geliked en een linkje van de give away op mijn blog geplaatst.
    ik kan je helaas niet volgen via bloglovin, want dat heb ik (nog) niet.
    Groetjes Vera

  11. Wooowww, wat een geweldige pakketjes!!!
    toen ik hoorde van z’n leuke groeps give away ben ik lekker rond gaan neuzen!! geweldig zeg! wat een leuk concept!
    Ik wil heel graag een gokje wagen op pakket 2. Eerlijk gezegd vind ik naaien nog niet zo makkelijk, maar heb ik het wel al vaak gedaan. ik ga dan naar mijn oma, en zei helpt me dan, en zo leert ze mij wat ik moet weten! Met deze stofjes zie ik leuke ideen opkomen!!! een leuk etui’tje, een hoes voor mijn iphone, en eentje voor mijn cameratje misschien!

    nu maar duimen! Succes iedereen!

  12. Door deze groep giveaway kom ik allemaal leuke blogs tegen die ik nog niet kende. Ik ben je meteen gaan volgen via bloglovin, Facebook en instagram zodat ik zeker niets meer zal missen. Het 1e pakketje lijkt me het leukste, omdat ik normaal nooit wat doe met stofjes. Dus dat zou een leuke creatieve uitdaging zijn ;).

    Liefs, Ellen

  13. Pingback: Uitslag groeps give-away! | Epsiej

Geef een reactie

