Kaartenruil

Al een hele tijd geleden deed ik eens een mini-ruil met Birgit. Ik maakte voor haar een theemapje en zij borduurde voor mij drie hele schattige uilenkaarten. Laatst verstuurde ik de laatste van die kaarten, en ik vond dat best jammer. Ze zijn zo leuk en voor iedereen toepasbaar.

Birgit bood aan nog een aantal kaarten te maken (zo veel als ik wilde) en in de ruil daarvoor zou ik iets leuks voor haar maken. Ze had geen specifieke wensen dus ik moest zelf wat bedenken. Best lastig, ik had niet gelijk een idee.

Birgit ging als een speer borduren, en had zo voor mij 10 kaarten gemaakt, met allemaal verschillende achtergronden! (Waarom heeft ze zoveel behang vraag je je af!)

DSC_0080

 

Ik had zelf nog steeds niet echt een idee wat te maken, maar ging gewoon maar aan de slag. Ik kocht bij het kralenwinkeltje hier in de buurt dingen om zelf boekenleggers te maken, en maakte voor Birgit een boekenlegger met rood-tinten.

DSC_0081

Met de mallen die ik van Maaike kreeg, maakte ik een aantal cadeauzakjes (zo leuk en simpel om te doen!).

DSC_0087

Ik vond tijdens het opruimen nog het gehaakte taartpuntje terug, en besloot die opeen label te plakken. Precies zoals ik het in gedachten had, en misschien wel mijn leukste label ooit! Ik maakte er nog 2 labels bij. (Ik zit op een heel klein scherm te bloggen en ik krijg het contrast niet goed ingesteld, dus de kleuren op de foto zijn een beetje gek)

DSC_0088

Ik zocht nog wat kleine frutsels op: stickers, button, cupcakehanger, grappig kaartje. En beschreef een gekregen label.

DSC_0089

Alles bij elkaar in een zelf gemaakte envelop (die niet op de foto staat). Paste precies, en was zo best wel een leuk pakketje!

En tot slot nog even ter illustratie hoe mijn werkplek er na zo’n middagje uit ziet:

DSC_0091

7 gedachtes over “Kaartenruil

  1. Pingback: Oproepje: Miniswap | Epsiej

  2. Pingback: Kaartenswap | Epsiej

Geef een reactie

