Herfst

Het zonnetje en de hoge temperaturen zijn al een paar weken verdwenen en nu is het sinds 1 week ook officieel herfst. Tijd dus voor een aantal Herfst tutorials! Ik schrok een beetje toen ik op mijn Pinterest ging zoeken. Ik heb amper herfst dingen gepint (op bergen uilen na)! Dat terwijl ik herfst knutsels altijd super leuk vind. Maar gelukkig werkt de zoekfunctie van Pinterest ook erg goed en heb ik wat mooie dingen verzameld. Nog een leuk dingetje: Dit is het 4e seizoen waar ik een DIY overzicht van heb, oftewel: alle seizoenen zijn geweest en ik heb het jaar bijna rond DIY artikeltjes gemaakt! Goed, genoeg gekletst, aan de slag!

Als ik aan herfst denk, denk ik aan kastanjes en eikeltjes. Deze gehaakte eikeltjes gaan heel wat seizoenen mee!

 

Een pompoen van papier, ik vind het mooi!

Nog een pompoen, maar dan gehaakt!

Je kan ook een hele mobile maken voor de herfst! Kant en klaar uit te printen, alleen wat knippen en plakken!

Bij de herfst horen ook paddestoelen en kaboutertjes. Te schattig toch?

De blaadjes vallen van de bomen. Je kan natuurlijk ook een houdbare versie van vilt maken, en daar slingers van maken…

Of een gift-tag.

Nog een haakpatroon van een klein kaboutertje.

En tot slot een uiltje. In de tutorial als hanger in de kerstboom, maar kan ook prima voor het raam hangen of aan je tas toch?

Op deze site vond ik nog een hele hoop leuke herfst tutorials! Ik wilde ze allemaal wel overnemen, maar dat slaat natuurlijk nergens op. Kijk dus maar snel als je dit nog niet genoeg vindt!

4 gedachtes over “Herfst

  1. Pingback: Herfstig | Epsiej

Geef een reactie

