Uitslag groeps give-away!

Jeej het is 5 oktober, dat betekend de uitslag van de Groeps Give-away!

Wat super veel mensen hebben meegedaan, en ik heb er ook heel veel volgers bij, op Bloglovin, WordPress en ook op Facebook! Ik denk dat we wel kunnen concluderen dat het een groot succes was!

Omdat ik nu op Bloglovin over de 100 volgers heb, heb ik besloten nog een 3e (wat kleiner) pakketje weg te geven. Als verrassing en iedereen die de andere 2 pakketjes niet gewonnen heeft loot weer mee! Wat geef ik weg?  Een stapel labels en een klein bergje knopen. (Ja het is een slechte telefoonfoto maar het gaat om het idee).

20131005_094735

Zo en dan nu tijd voor het echt belangrijke werk: de winnaars!

Er deden maarliefst 40 mensen mee voor pakketje 1: de stofjes en ander leuks. Ik liet Random number generator een nummer kiezen en daar kwam uit nummerrrrr….29! En dat is…

Erika!

Voor pakketje nummer 2: papier en tape deden iets minder mensen mee, maar ook nog 18 deelnemers! Ik heb weer door een onafhankelijke een nummer laten trekken en daar kwam uit nummerr…3! En dat is…

Liefmeisje1988

En dat tot slot, voor het bonuspakketje wat hier boven op de foto staat. Ik liet de generator een nummer kiezen tussen 0 en 52 (de overige kandidaten!) en hij koos….nummer 33! Dat is..

Imara

Gefeliciteerd voor alle winnaressen! Mailen jullie je adres naar epsiej @gmail.com ? dan komt het pakketje zo snel mogelijk naar je toe!

En de rest bedankt voor het mee doen, ik vond het heel leuk! Binnenkort ga ik alle blogs bezoeken en toevoegen aan bloglovin. Tot de volgende keer, want die komt er zeker!

7 gedachtes over “Uitslag groeps give-away!

Geef een reactie

