Reus-achtig – Deel 2

Vorige week schreef ik over de frustraties van mijn lengte. Maar er zijn natuurlijk niet alleen maar nadelen, het heeft ook zo zijn voordelen.

  • Ik kan overal makkelijk bij
  • Ik kan overal overheen kijken
  • Ik heb nooit mijn ID hoeven laten zien als ik alcohol wilde kopen…
  • Of een club binnen wilde komen (ook al was ik stiekem nog te jong)
  • Ik mocht al heel jong in echte stoere achtbanen
  • Ik heb altijd een goed excuus om achteraan te staan in een opstelling
  • Je straalt van nature een autoriteit uit, wat best wel handig is in mijn werk
  • Ik kan sneller lopen, enkel omdat mijn stappen groter zijn
  • Het is een goede ijsbreker bij een gesprek met vreemden
  • In een drukke trein zit mijn neus boven okselhoogte
  • Ik pas heel goed thuis in mijn familie en schoonfamilie

2 gedachtes over “Reus-achtig – Deel 2

Geef een reactie

