Herfstig

Zondag was het een echte herfstdag. Er was door het KNMI code Oranje afgegeven in Zeeland, Zuid-Holland en Utrecht vanwege de vele regenval, en laat ik nou net in Utrecht zijn die dag (anders was ik in Zuid-Holland geweest, ook niet veel beter dus). En er viel een hoop regen, ik heb geen een droog momentje gezien. Gelukkig hadden we niks op de planning staan, dus ik heb lekker met vriendlief de hele dag binnen gezeten en niks gedaan. Vriendlief was aan het tekenen en ik besloot om iets herfstigs te haken.

Ik wilde pompoentjes haken, en zocht het patroontje van het Herfst-DIY-overzicht er bij. Die vond ik te veel gedoe, dus ik zocht verder op Ravelry en vond dit makkelijkere patroontje. Na twee pompoentjes was het oranje garen op, dus ik besloot nog wat eikeltjes te maken met dit patroon. Ik wilde nog wat herfstblaadjes maken, maar het was tijd om te eten en weer terug te gaan naar huis met de trein. Misschien maak ik die nog een andere keer. Zo hebben we toch al een schattig klein herfsttafeltje.

Pompoenen en eikeltjes

6 gedachtes over “Herfstig

  1. Wat Anne zegt: wat schattig! Ik kan dus helemaal niet haken maar overweeg deze herfst mezelf te leren breien. Tenminste, ik heb het ooit van mijn oma geleerd maar verder dan insteken, doorhalen en nog twee dingen kom ik niet meer :’)

  2. Pingback: Herfstig swapje | Epsiej

Geef een reactie

