I’ve got them!

Al weken, maanden, jaren staan ze op mijn wishlist: rode pumps! Maar omdat ik toch wel buitensporig grote voeten heb voor een vrouw, waren ze niet zo makkelijk te vinden. Ze waren of net niet perfect, of te duur. Want ja, het zijn niet schoenen die ik dagelijks zal dragen dus mag ik er ook niet te veel geld aan uitgeven.

Maar toen, op een koude zondagavond, was ik aan het zoeken op internet. De hele dag had ik een zoektocht in de stad gehouden naar schoenen voor vriendlief. Dit bleek onmogelijk te zijn, dus die zoektocht werd ’s avonds online voortgezet. Ik kwam op deze site en belandde plotseling bij de vrouwenschoenen. Ik deed een speurtocht naar zwarte ballerina’s en vond deze voor een heel fijn prijsje. Dat spoorde mij aan om verder te zoeken en ik zag rode pumps. Niet één paar, nee meerdere soorten! In verschillende prijsklasses! Ik was zielsgelukkig, want er zaten geweldige rode pumps bij voor een mooie prijs!

Van vriendlief mocht ik ze nog niet gelijk bestellen, maar twee dagen later deed ik het toch. En nog een dag later had ik ze in huis: zwarte ballerina’s en rode pumps. Met een hak van maar liefst negen, 9! centimeter! U snapt dat het onmogelijk is om op te kunnen lopen, maar…IK HEB RODE PUMPS!

DSC_0155

DSC_0158

En die schoenen voor vriendlief dan? Hij is nog wat verder gaan zoeken (hij is behoorlijk kritisch wat kleding betreft). Een week later heeft ook hij nieuwe schoenen in ontvangst mogen nemen.

Deze speurtocht was trouwens niet alleen goed voor mijzelf. Ik heb later de dochter van een collega heel blij gemaakt door de site te geven. Een meisje van 13 met maat 41, die ook gewoon leuke hakjes en laarsjes wil.

5 gedachtes over “I’ve got them!

  1. Pingback: Lange dames | Epsiej

Geef een reactie

