Gehaakte knuffels

Na de genaaide knuffels, heb ik nu een overzicht samengesteld met gehaakte knuffels. Ook wel amigurumi genoemd. Ik vind dat zelf heel leuk om te haken, vooral omdat het resultaat zo leuk is. Je moet alleen wel blijven opletten, want iedere toer is weer anders. Niet heel eenvoudig dus als je ondertussen een gesprek wil voeren, of tv wil kijken.

Als eerste het patroon van Ienimienie, gemaakt door mijn moeder! De knuffel is best wel groot, echt een knuffel dus!

 

Deze uiltjes zijn toch super schattig?

 

Dit is een beetje een gekke kat. Ik vind hem wel leuk, een soort lapjes kat! Hier is deel 2 van het patroon.

 

Nog een gek beestje, dit vogeltje. Wel héél schattig!

 

Deze platte kat vindt ik ook nog steeds super leuk! De ontwerpster heeft ook nog een walvis en koala in dezelfde stel bedacht!

Dag 1155: Poekie poes

 

En tot slot: een eenhoorn!

4 gedachtes over “Gehaakte knuffels

  1. Leuke patroontjes inderdaad :). Als je er veel van haakt, wordt het allemaal algauw hetzelfde. Ik heb ooit eens een hele middag patroontjes gezocht op Etsy en uiteindelijk niks gekocht. Daarom vind ik die vreemde kat eigenlijk ook wel grapppig, het is eens een keer iets anders!

  2. Pingback: Bekende wezentjes | Epsiej

Geef een reactie

