Scrabble ketting

Met scrabble steentjes kun je hele leuke dingen doen. Ja het spelletje spelen, maar je kan er ook mee knutselen. Colors of my World had ook een oud scrabble spel kunnen bemachtigen, en wilde met de steentjes sieraden maken. Ik weet niet meer precies waarom, maar ik kreeg een ring van haar met een bewerkt scrabblesteentje!

Super leuk, maar in de post was de ring geplet. Ze stuurde nog een losse ring, maar die is kwijt geraakt in de post. Het steentje had het wel overleefd en ik ging zelf opzoek naar een ring. De ringen bij de plaatselijke kralenwinkel (die echt geweldig is, zo veel kralen in alle soorten, maten en prijzen!) waren te klein voor mij. Wel hadden ze een pinnetje wat ik in het steentje kon doen, zodat ik hem aan een ketting kon hangen.

Ik dacht eerst: dat pinnetje sla ik er met een hamer in, maar dat werkte niet echt. Dus ik boorde met een heel klein gaatje, deed daar een flinke dot lijm in en maakte het pinnetje op die manier vast. Ik maakte een ketting op maat en tadaaaa!!

1382440322922

Sorry voor de slechte kwaliteit foto, maar op het moment van schrijven is vriendlief een paar dagen weg met de goede camera, dus moet ik het met mijn telefoon doen.

Een gedachte over “Scrabble ketting

Geef een reactie

