Epsiej on Etsy

Al een hele tijd dacht ik om naast mijn Dawanda shop een Etsy shop te openen. Om meer bezoekers, en misschien ook verkopen te krijgen. Wat mij tegen hield was dat je voor iedere listing moest betalen. Maar toen kwam er een leuke actie voorbij op Twitter: de eerste 40 listings gratis!

Voor mij precies dat zetje wat ik nodig had om een shop te openen. Hem vullen duurde een paar weken, maar ook dat is eindelijk gebeurd. Op het moment van schrijven moet ik nog wat aan de looks doen, maar dat komt vanzelf wel (en is misschien al gedaan als je dit leest).

Neem snel een kijkje bij Epsiej, deel de shop en koop ook nog wat. Zou helemaal leuk zijn!

 

Een gedachte over “Epsiej on Etsy

Geef een reactie

