Herfstig swapje

Ik kreeg allerlei leuke reacties op mijn herfstige haaksels. Een daarvan was van Fotootje vandaag. Ze baalde nu nog meer dat ze het haken niet onder de knie kreeg. Dat bracht me op een idee. Fotootje vandaag kan namelijk waanzinnig mooi tekenen, en stiekem wilde ik al heel graag een tekening van haar. Dus ik wilde wel mijn herfstige haksels ruilen voor een tekening. Want ik denk echt dat die pompoentjes en eikeltjes bij haar en d’r kindje op een veel betere plek zijn dan bij mij.

Fotootje vandaag vond het gelukkig ook een heel leuk idee. Dus ik haakte nog een paar blaadjes en stuurde vorige week alles naar haar toe.

20131022_111717

Gelukkig werkte de post mee dus een dag later was het aangekomen, en het viel in de smaak!

Ik kreeg een super mooie pastel tekening terug! Ik vind die kleuren echt geweldig!

DSC_0177

Maar dat is nog niet alles. Ik kreeg ook nog een set van 4 zelf getekende kaarten met bosdieren! Vergelijkbare kaarten kun je hier zelf downloaden!

DSC_0178

Ik weet nog niet zeker of ik de kaarten ga versturen of dat ik ze in ga lijsten. De herfsttekening heb ik een mooi plekje op de kast gegeven.

DSC_0180

2 gedachtes over “Herfstig swapje

  1. Pingback: Oproepje: Miniswap | Epsiej

Geef een reactie

