Bekende wezentjes

Toen ik opzoek was naar gehaakte knuffels, vond ik ook een heleboel gehaakte bekende wezentjes. Figuren uit tekenfilms of van computerspelletjes. Ik heb een aantal gratis patronen voor je verzameld. Voor een aantal patronen heb je wel Ravelry nodig. Dit probeer ik meestal te voorkomen, maar ze zijn zo leuk dat ik het nu toch heb gedaan. Ravelry is een enorme database met haak- en breipatronen. Je kan een gratis account aanmaken en je krijgt geen spam. Je kan ook je eigen projecten bijhouden, dus als ik jou was zou ik een account aanmaken!

Allereerst, een Minion. Gekke beestjes uit Dispicable Me!

Dit is het patroon van Assepoester. Het leuke is: je kan de jurk omdraaien en dan is het Assepoester in haar baljurk!

Roodkapje en de Wolf mogen natuurlijk ook niet ontbreken.

Super leuk om te maken zijn ook de Angry Birds. Zo kan je het spel in het echie spelen.

Om het verhaal van Kikker en zijn vriendjes extra levendig te vertellen, kan je deze vingerpoppetjes maken.

Dit is de pinguin Skipper van Madagascar. Op deze site staan nog veel meer gehaakte bekkende wezens, zoals allerlei Pokemon poppen. Kijk maar in de rechter kolom.

Oke, vooruit, 1 niet gehaakt bekend figuurtje. Een borduurpatroon van Bambi! Gewoon, omdat bambi lief is.

Een vingerpop van Supergrover, hoe gaaf!

Het blijft een leuk duo: Knabbel en Babbel!

En tot slot, Stitch, van Lilo en Stitch!

2 gedachtes over “Bekende wezentjes

  1. Wauwww. super site. zo veel leuke ideeen. eigenlijk moeten jullie een boek maken met deze coole bekende figuurtjes als haakwerken, ik zou hem gelijk kopen ;)

Geef een reactie

