De nerd in mij

Vorige week had ik een heel fijn weekend. Zo’n weekend zonder plannen waarin je op het moment zelf kan bepalen wat je gaat doen. Of wat je vooral niet gaat doen. Vriendlief en ik hadden allebei best wel behoefte aan lekker niks doen, dus zo geschiedde. We hebben een beetje schoon gemaakt en zijn naar de film geweest.

We gingen naar Thor: The Dark World. Ik ben zelf groot fan van de films over de Marvel Comics, en vind ze mogelijk nog leuker dan dat vriendlief ze vindt. Deze film ook. Ik zat van begin tot het eind in het verhaal en het ergste? Hij heeft een open einde…ik kan dus echt niet wachten tot de volgende film! Kijk ook heel erg uit naar de nieuwe Captain America en The Avengers deel 2.

Op zondag hebben we met de Lego gebouwd. Ik had vriendlief voor zijn verjaardag de Lego Volkswagenbus gegeven. We waren eerder al begonnen met bouwen, en hebben hem vorig weekend afgemaakt.

20131110_153749

 

Hij is echt geweldig, met zulke leuke details. Zo zit er een keuken in, met borstel en koekenpan.

20131110_134742

En een tafel met wijnglas, op een blokjesvloer.

20131110_153849

En alles kan open! De deuren, de achterklep, de raampjes aan de voorkant, het dak ding..

20131110_153838

Make Lego Models, Not War.

20131110_153646

Hij staat nu mooi te wezen in de vitrinekast naast mijn roze cabrio Cadillac.

Toen ik dit alles aan mijn collega vertelde keek ze me aan alsof ik niet goed was. Grappig, want ik vind dit ondertussen heel normaal en was even vergeten dat ik best een nerd ben.

8 gedachtes over “De nerd in mij

Geef een reactie

