Het tweede leven van de Flow #1

Al een hele lange tijd had ik een boekenbon in mijn portemonnee zitten. Nu heb ik een e-reader en leen ik vaak boeken, waardoor ik die boekenbon nooit uitgaf. Deze zomer besloot ik een aantal tijdschriften te kopen, en daar kwam die bon mooi bij van pas. Ik kocht de Flow, het Flow Zomerboek en de Molly Makes. Tijdens mijn tripje naar Stockholm las ik de Flow en het Flow Zomerboek helemaal uit. Het leuke van dat blad is dat er allemaal mooie plaatjes in staan. Soms zelfs een hele pagina met een printje, gewoon vanwege het printje. Als je het blad hebt gelezen kan je daar dan weer vanalles mee doen!

Pas had ik eindelijk tijd om de Flows onder handen te nemen. Ik knipte alle mooie pagina’s uit, of stukjes van pagina’s waar ik “iets” mee kon. Ik zocht mijn eigen enveloppenmal en de mallen die ik kreeg van Antje en Maaike bij de Mallenswap er bij en begon te tekenen.

En ik knipte en er ontstond een hele berg afval (sorry, telefoon heeft een beetje last van die donkere dagen!)

1384703891560

En een hele berg dingen waar ik iets mee moest (nogmaals sorry).

1384705912345

Ik lijmde en er ontstonden stapels mooie dingen!

DSC_0187

Grote enveloppen

DSC_0183

Kleinere vierkante enveloppen

DSC_0185

Nog kleinere vierkante enveloppen

DSC_0190

Grote en kleinere cadeauzakjes

DSC_0188

En hele kleine cadeauzakjes

DSC_0189

En ik maakte nog meer, maar dat laat ik volgende week zien! Het voelt een beetje als een winkeltje. Ik moet het echt allemaal eens goed opbergen want het koffertje waar nu alles in zit raakt een beetje vol.

8 gedachtes over “Het tweede leven van de Flow #1

  1. Dat ziet er leuk uit! Hoe handig zeg. Zo heb je allerlei leuke originele envelopjes en zakjes om wat leuks in te stoppen als kadootjes; een bon of geld met kaart voor een jarige!

  2. Wat leuk gedaan! Misschien een goed idee om met mijn oude magazines ook eens te doen…ze liggen nu maar te verstoffen. Ik ga eens googelen…
    TnX voor het idee!

  3. Pingback: Het tweede leven van de Flow #2 | Epsiej

Geef een reactie

