Strikjes

Op Pinterest kom ik steeds nieuwe manieren tegen om strikken te maken. Ik vind strikjes schattig, dus ik pin deze dan ook steevast. Strikjes zijn leuk om cadeautjes op te fleuren, als sieraad of op bijvoorbeeld een gehaakt knuffeltje. Hier zijn een aantal manieren om strikken te maken!

Een grote gehaakte strik met bobbelsteek. Deze wil ik zelf nog steeds eens maken!

Dit is een hele eenvoudige strik van een restje stof. Super leuk op een cadeautje.

Een mini gehaakt strikje, bijvoorbeeld voor op een ring.

Hier staat uitgelegd hoe je zelf mooi platte strikjes van lint kan maken. Handig, want bij mij worden ze nooit zo netjes!

Een nog kleiner gehaakt strikje, voor aan een ketting! Te schattig.

En tot slot, drie verschillende strikken van vilt.

2 gedachtes over “Strikjes

Geef een reactie

