Het tweede leven van de Flow #2

Vorige week liet ik bergen enveloppen en zakjes zien die ik maakte van de Flow. Maar er is nog meer. In de Flow stonden ook nog een aantal leuke plaatjes die te klein of te leuk waren om er een zakje van te vouwen. Daar deed ik dus iets anders mee.

Vier plaatjes plakte ik op een kartonnetje. Zo zijn het leuke kaartjes geworden om te versturen.

DSC_0177

Iets kleinere plaatjes plakte ik op labels. De labels had ik al, dus lekker simpel. Een aantal retro labels…

DSC_0179

…en een paar met natuurplaatjes (en een haakwerkje).

DSC_0178

En nog kleinere plaatjes plakte ik op kleinere labels.

DSC_0181

Oh en van wat steviger papier (of misschien was het zelfs wel karton) heb ik vier cadeaudoosjes gemaakt. Leuk voor kleine cadeautjes.

DSC_0193

Ik kan wel weer even vooruit met zoveel kaarten, labels en enveloppen als ik heb.

Als de Molly Makes uit is moet ik die ook nog onder handen nemen. En er zijn nog een aantal pagina’s over waar ik ook nog een leuk idee voor heb. Als het gelukt is, komt het resultaat uiteraard hier.

4 gedachtes over “Het tweede leven van de Flow #2

  1. Ik heb al een paar keer geprobeerd een bericht te plaatsen, maar om een of andere manier lukt het maar niet. Maar ik wou vragen of je een patroon of mal hebt van die doosjes? Of heb je ze nagemaakt van soortgelijke doosjes? Vind ze zo leuk!

Geef een reactie

