Serious Request 2013

Ik heb het al een paar keer eerder genoemd, maar nu het officiële bericht.

Net als voorgaande twee jaren doe ik dit jaar een actie voor Serious Request.

Serious Request ken je waarschijnlijk wel, maar anders hier een korte uitleg. Drie DJ’s van 3FM gaan van 18 t/m 24 december in een glazen huis zitten, dit jaar in Leeuwarden. Ze gaan 24 uur radio maken en mogen alleen (vieze) sapjes drinken. Hiermee proberen ze geld op te halen voor een goed doel. Dit jaar willen ze aandacht vragen voor kinderen die sterven aan diarree.

Jaarlijks sterven er 800.000 kinderen onnodig aan de gevolgen van diarree. Dit komt door een gebrek aan schoon drinkwater, zeep en toiletten. Hier kun je nog veel meer informatie vinden over het probleem en de stappen die het Rode Kruis er tegen wil ondernemen.

Ik wil graag mijn steentje bijdragen, en ben met nog 2 andere dames een actie begonnen. We maken alle drie zelf iets en dit verkopen we. De een maakt leuke kussenslopen, de ander tekent kaarten en ik haak sterretjes. Op deze Facebook pagina kun je meer informatie vinden over de verschillende dingen ie je kan bestellen.

Door een reactie op dit bericht achter te laten kun je ook bij mij een gehaakt sterretje bestellen, in jouw favoriete kleur(en). Het sterretje kost 10 euro, exclusief verzendkosten. Je mag dus zelf de kleur bepalen. Het volledige bedrag gaat natuurlijk naar het goede doel! Zorg er voor dat je e-mail adres goed is ingevuld in de reactie, deze is niet zichtbaar maar zo kan ik jou wel benaderen voor meer informatie en je adres. Ik hoop natuurlijk dat jullie massaal zullen bestellen, en dat we met z’n drieën een enorm mooi bedrag op gaan halen.

DSC_0216

2 gedachtes over “Serious Request 2013

  1. Pingback: Kerstpakkettenswap | Epsiej

  2. Pingback: Kerst – deel 4 | Epsiej

Geef een reactie

