Kerstbomen

Nog maar 10 dagen en dan is het alweer kerstavond. Hoogste tijd dus om een kerstboom op te zetten. Niet zo veel ruimte? Niet getreurd want hier zijn wat ideeën voor kleine kerstbomen! En voor kerstbomen voor in de kerstboom.

Een leuke kerstboom van verschillende lapjes. Hij kan nog simpeler met maar een lapje, net waar je zin in hebt!

Leuk, een kerstboom van papier!

Deze kerstbomen zijn gemaakt van trechters en stof. Volgens mij is het echt heel eenvoudig en zo’n leuk effect! Overigens claimt de tutorial dat het maar 99 cent kost, maar ik weet niet waar je zulke goedkope trechters kan kopen in Nederland?

Ik denk dat deze stapel-kerstboom de prijs wint van simpelheid! En toch vind ik hem heel leuk!

Een kerstboom opgebouwd uit cirkels. Volgens mij best wat werk (lees: draadjes afhechten) maar wel heel leuk!

 

 

Nog een leuke gehaakte kerstboom!

 

En tot slot een kerstkaart met een pop-up kerstboom! Zo simpel, maar zo leuk. Ik kan geen plaatje laten zien, want dan komt gelijk de hele tutorial, dus klik maar gewoon op het linkje.

 

 

 

2 gedachtes over “Kerstbomen

  1. Pingback: Kerst – deel 4 | Epsiej

Geef een reactie

