Kerst – deel 4

Ik had al weken geleden bedacht dat ik voor de kerst een DIY met kerstprintables wilde doen. Dat zou deze week worden. Maar ik bekeek mijn Kerst-pinterest bord en zag zulke leuke dingen, dat het eigenlijk een kerst-ratjetoe is geworden. Zonder printables, want zeg nou zelf: dit is toch veel leuker?

Dit kleine kerstkransje is zo makkelijk om te haken. Zou het goed doen op een kerstkaart, of als broche!

 

Vrolijke, hele eenvoudige kerstversiering van vilt. Super leuk!

Deze is wel iets meer werk dan dat je kan doen in de laatste 4 dagen voor kerst, maar als ik jou was zou ik deze gehaakte kerststal opslaan voor volgend jaar (of alvast beginnen)! En via deze link kun je ook het schaapje en ezeltje haken!

Kerstballen van papier, waarom ook niet? Zoals Ingrid omschrijft: wel een beetje geduld en oefening baart kunst als je er aan begint!

Deze sterren zijn gemaakt van restjes stof, en zo leuk! Ook heel eenvoudig, dus kan je nog prima even maken voor de kerst!

De laatste is ook super leuk: Gehaakte kerstfiguurtjes. Geen kerststal, maar kerstman, kerstboom, Rudolph, een sneeuwpop en een kerstelf. Als je ze allemaal wilt haken is het nu ook een beetje laat, maar één lukt misschien wel? Deze staan bij mij hoog op mijn wenslijstje, maar helaas heb ik er geen tijd voor gehad dit jaar.

Volgend jaar weer een kans voor de printables. Ik ga nu weer druk verder met het haken voor Serious Request. Je kan nog steeds een sterretje bestellen voor het goede doel!

Oh en als je nu de laatste 4 dagen voor kerst de hele dag wil knutselen, kijk dan ook even bij Kerst deel 1, deel 2 en deel 3 van vorig jaar, de verzameling kerstbomen van vorige week en de (kerst)sterren van twee weken geleden!

2 gedachtes over “Kerst – deel 4

Geef een reactie

