Speldenkussens

Ik was een beetje verbaasd toen ik er achter kwam dat ik nog nooit een DIY met speldenkussens heb gemaakt. Ik dacht dat ik dat al lang gedaan had, want ik heb al zoveel mooie speldenkussens langs zien komen. Nu bleek dat ik er niet zo veel van gepind heb. Even zoeken op Pinterest liet zien dat er heel erg veel mooie speldenkussens zijn om te maken. Hier een kleine selectie.

Het aller eenvoudigste speldenkussen dat er is, maar met een leuk stofje niet minder leuk!

Ook dit speldenkussen van een oude sok is niet heel ingewikkeld, maar wel heel schattig.

Dit bloemetje in een kopje is wel heel schattig. Er is ook nog een eenvoudigere versie van.

Dit speldenkussen is wel wat voor mij. Ik zit altijd op de bank te knutselen en zo kan ik gewoon al mijn spullen aan de rand van de bank hangen, in plaats van op de zitplek van vriendlief neerleggen.

Een bakje als speldenkussen. Super handig, want je kan er gelijk je andere benodigdheden in doen (haaknaald, schaar..)

Niet echt een kussen, maar dit boekje voor je spelden is wel heel erg snoezig. Wel veel werk denk ik.

Ook deze uil is behoorlijk wat werk om je spelden kwijt te kunnen, maar zo tof dat ik hem wel moet delen met jullie!

En als laatste dan toch nog een gehaakt speldenkussen!

Als je dit nou nog niet genoeg voorbeelden vindt, kan ik je echt aanraden eens een kijkje op Pinterest te nemen en te zoeken naar Pincushions. Er zijn zo veel mooie voorbeelden en tutorials!

3 gedachtes over “Speldenkussens

Geef een reactie

