Cadeautjes

Oke, ik vind het zelf een beetje gek om hier mijn verjaardagscadeautjes te showen. Maar ik ben er zo blij mee, ik heb zulke leuke dingen gehad, die moet ik gewoon met jullie delen! (Ik schrijf dit bericht nadat ik mijn verjaardag heb gevierd, dus zie het maar als een hyper-de-pieper stuiter berichtje).

Ik kreeg van vriendlief een geweldige oude hutkoffer. Hij had goed geluisterd naar mij en onthouden dat ik heel graag zo’n ding wilde voor naast de bank. Als bijzettafel en om dingen (lees: dekentje, haakspullen, dingen die snel uit zicht moeten) in op te bergen. Op de dag dat ik mijn verjaardag voor familie vierde zijn we nog “even” heen en weer naar Deventer gereden om hem op te halen!

DSC_0182

DSC_0183

DSC_0188

Ik kreeg de Flow, het Flow boek voor paperlovers, stickers, (cookie)stempels (die cookiestempels ben ik, zie ik nu, vergeten te pakken voor de foto), mooie bolletjes wol (de 7 meest rechtse kocht ik zelf, maar kwamen dezelfde dag binnen! :D), een gezond kookboek en allerlei keukengerei, dubbelwandige espressoglazen (die ik ook vergeten ben te fotograferen), lekkere douchespulletjes en een geweldig Volkswagenbusje met surfplanken op het dak (stiekem een verlaat Sinterklaas cadeau), waardoor we nu een mooi Volkswagenbusjespark in de vitrinekast hebben!

DSC_0189

DSC_0195

DSC_0196

DSC_0198

DSC_0192

6 gedachtes over “Cadeautjes

  1. Proficiat nog. Wat een leuke cadeautjes heb je gekregen. Die hutkoffer … Te leuk! Het flow boek heb ik ook. Vind hem te mooi om te gebruiken haha. Heerlijk om door te bladeren vooralsnog. Komt vanzelf. Geniet nog lekker na van al de verwennerij. Gezellig dat ik mee mocht genieten.

Geef een reactie

