Armband

Ik heb al een aantal keer geschreven over Kralalien en de mooie dingen die zij maakt. Nu zag ik in de decembermaand een aantal keer een hele stoere armband voorbij komen op Twitter, van haar hand. Nu wilde ik die heel graag hebben, maar ik draag eigenlijk geen armbanden. Dus ik ging eens bedenken aan wie ik zo’n armband cadeau kon doen.

Ik dacht aan een goede vriendin van mij, die ook handgemaakte producten wel erg kan waarderen. Het maken koste iets meer dan een week, en toen kreeg ik de armband in huis. In het echt is hij nog mooier dan op de foto en ik heb er best wel moeite mee om hem cadeau te geven. Hij zit namelijk ook nog eens heel fijn.

DSC_0200

De armband kost 19,95 euro (exclusief verzendkosten) en als je Kralalien een berichtje stuurt, wordt hij op maat gemaakt in jouw favoriete kleur!

2 gedachtes over “Armband

Geef een reactie

