CAL deken – deel 2

Het is tijd voor de 2e dekenupdate van de crochetalong. De laatste weken ben ik vooral met andere dingen bezig geweest (onder andere 2 swaps), dus de deken heeft even stil gelegen. Maar sinds de vorige foto ben ik toch wel een stukje verder gekomen!

20140204-213620.jpg

Ik heb nu van iedere kleur bijna een hele bol gebruikt. Vrees wel dat de deken niet groot genoeg wordt als ik alle rijen doe, en dat ik te weinig garen heb. Oh en zie je al die draadjes? Oeps!

Nu weer lekker verder haken. Er staat nog 1 project op de planning wat tussendoor moet en dan kan ik weer helemaal voor de deken gaan!

4 gedachtes over “CAL deken – deel 2

  1. Pingback: CAL deken – deel 3 | Epsiej

Geef een reactie

