In de spotlight: Mrs Keunings

Een paar jaar geleden leerde ik Tamara kennen op een haakforum. Een van de jonge meiden in het forum, die net als ik besmet is met het haakvirus. Zij begon met bloggen en uiteindelijk ben ik haar op Twitter gaan volgen. Sinds een tijdje heeft Tamara ook een Etsy Shop: Mrs Keunings. En in dit blogje wil ik speciaal de aandacht geven aan deze shop.

Tamara haakt veel verschillende dingen en biedt mooie producten aan in haar shop: Shawls, omslagdoeken, dekens, knuffels en nog veel andere leuke dingen. En het leuke is dat er steeds meer bij komt.

Mijn favoriet? Deze deken. Ik vind hem echt waanzinnig mooi (en eerlijk: voor mij is het inspiratie om iets vergelijkbaars te maken, maar een shawl zou ik wel kopen, omdat ik dat namelijk niet leuk vind om te haken).

Maar ook deze strik, die ze in verschillende kleuren verkoopt, vind ik super leuk. Als accessoire op een tas, of op je kleding!

Giveaway tamara

En weet je wat nog leuker is? Ik mag ook een pakketje van twee strikjes weggeven! Dus 1 voor jou en 1 die jij weer cadeau kan doen, of gewoon alle 2 voor jou. Je mag zelf kiezen welke van bovenstaande kleuren je wilt.

Wat moet je doen om kans te maken op de strikjes?
Eigenlijk is er maar 1 ding verplicht: een reactie achterlaten op dit bericht, anders weet ik niet dat je meedoet. De onderstaande lijst is super leuk als je dat doet maar hoeft niet:
Like Mrs Keunings op Facebook.

– Volg mijn blog, op bloglovin of een andere reader (laat me even weten welke)

– Deel dit bericht, op facebook, twitter of je eigen blog

Meedoen kan tot 27 februari, die dag komt de winnaar online! Kun je daar nou niet op wachten? Je kunt natuurlijk ook gewoon een strikje bestellen bij Mrs Keunings.

5 gedachtes over “In de spotlight: Mrs Keunings

  1. Pingback: Strikjes Winnaar | Epsiej

Geef een reactie

