Snorren

Snorren, je ziet ze opeens overal opduiken. Ik vind het super leuk, op kleding of als accessoire. Hier zijn een aantal manieren om ze zelf te maken.

Een aantal snorren van vilt. Voor je kind om piraat te spelen, of voor jezelf, voor carnaval bijvoorbeeld.

Deze sleutelhanger van leer vind ik echt super! Kan natuurlijk ook met vilt, maar als iemand die met leer kan werken zich geroepen voelt om hem voor mij te maken mag die zich melden ;)

Een gehaakte snorren coffee sleeve voor je Starbucks beker, hip x hip = super hip!

Een t-shirt met een snor! Die wil ik hebben, dus misschien me er maar eens aan wagen?

Dit een tutorial voor een onderzetter met een snor, maar ik heb hem er vooral tussen gezet omdat er mooie snorren templates bij zitten!

Natuurlijk moet er ook een gehaakte snor bij!

Tot slot iets anders dan gebruikelijk: snorren voor op je nagels!

Wat vind jij van de snorren hype?

2 gedachtes over “Snorren

Geef een reactie

