Sushi Point

Één keer in de zoveel tijd krijg ik enorme trek in sushi. Nu kan ik daar natuurlijk niet altijd gehoor aan geven, maar uiteindelijk ga ik dan alsnog naar een all you can eat sushi restaurant.

Laatst liepen we in de stad, opzoek naar een muziekwinkel (die een beetje in een achteraf straatje zit) en kwamen we langs de Sushi Point. Ik had er wel reclames van zien hangen, maar me niet beseft dat dit bij ons in de stad zit en dat je daar dus daadwerkelijk langs kan. Bij Sushi Point maken ze sushi, die je af kan halen. Of thuis kan laten bezorgen. We moesten nog bedenken wat we dat weekend zouden eten, en besloten dat het zondag sushi zou worden van de Sushi Point.

Er zijn verschillende menu’s, voor 1 persoon of voor meerdere personen. Ze varieren iets in de hapjes die er bij zitten. Ook kun je losse hapjes bestellen en dus eigenlijk je eigen menu samenstellen. Omdat de Sushi Point in Delft dus vrij nieuw is, is er een welkomstactie: Het Super Sushi menu van 49 euro voor 29,50. Je krijgt dan 40 hapjes. We besloten dit menu te nemen en nog wat rijst er bij.

Omdat sushi soms best wel tegen kan vallen, waren we erg benieuwd hoe het zou smaken. Maar het was het geld meer dan waard. De sushi smaakt erg lekker en het vult bijzonder goed. De rijst die er bij zat was echte plakrijst *dus makkelijk te eten met de bijgeleverde stokjes), met een lekker smaakje. Het was eigenlijk niet nodig geweest om die er bij te bestellen (veel te veel) maar het was wel lekker.

Ik ben eigenlijk niet zo van het afhaal eten, maar ik denk dat ik hier wel vaker terug ga komen. Gewoon voor wat losse hapjes, omdat je dan niet gelijk uit eten hoeft te gaan. De Sushi Point zit op meerdere plekken in Nederland en ik kan het dus zeker aanraden. Er is alleen wel een nadeel: de prijs. Als je de volle prijs voor het menu betaald, scheelt dat niet zo veel met een all you can eat sushi restaurant. En ja, als ik dan mag kiezen ga ik toch liever uit eten.

 

Plaatje is van Sushi Point.

Een gedachte over “Sushi Point

  1. Oef ja, die enorme trek in sushi, herkenbaar ;).. Ben gek op die sushi-restaurants. Hier in de buurt zit er een en ik heb nog nergens anders zulke lekkere en verse sushi gehad (ook bij sushi-point niet, en inderdaad, die prijzen…). Komende zondag weer lekker sushi eten!

Geef een reactie

