Oproepje: Miniswap

Ik doe regelmatig mee aan grote swaps. Met een groep dames (ja het zijn eigenlijk alleen maar vrouwen, maar mannen mogen ook best meedoen hoor) lootjes trekken en iets voor je lootje maken. Maar wat ik eigenlijk veel leuker vind, zijn miniswaps.

Met één iemand iets voor elkaar maken. Omdat je iets leuks gezien hebt van de ander en daar iets in de ruil voor terug wilt doen. Bijvoorbeeld het herfstige swapje met Fotootje vandaag, of deze kaartenswap met Birgit. Gewoon iets eenmaligs, omdat je het leuk vindt.

Als je nou op mijn blog iets leuks ziet wat jij graag zou willen hebben, of je hebt ook gewoon zin in post: Stuur me dan een berichtje (een e-mail of een reactie op dit bericht). Ik vind het heel leuk om iets kleins van iemand te krijgen, en nog leuker om iets voor iemand te maken. Dus schroom niet!

6 gedachtes over “Oproepje: Miniswap

  1. Ik wil dat zeker wel ooit nog eens doen, maar momenteel heb ik het ongelooflijk druk, dus het zal niet voor de eerste maand of zo zijn. Maar contacteer me dus maar gerust eens als je zin hebt in een swapje.

  2. Nou… ik ben dol op vlaggetjes en heb nog geen klein gehaakt exemplaartje… Ik ben nu met de laatste snail mail op mijn lijstje bezig dus ik heb binnen kort wel tijd om een snail mail/swap met je te doen! Al weet ik niet zo heel goed nog wat jij leuk vindt…

  3. Pingback: Miniswap met Tante Tee | Epsiej

Geef een reactie

