Etuis

Ik dacht eigenlijk dat ik al lang tutorials voor etuis had verzameld, maar Ester gaf het aan als onderwerp en toen zag ik dat ik dat nog helemaal niet had gedaan. Dus bij deze…er is zo veel te vinden. Ik heb er nu 9 uitgekozen, maar als ik nog even door was gegaan waren het er vast nog veel meer geworden.

Eigenlijk een vrij eenvoudige etui, maar met applicatie des te leuker.

 

Ze zeggen dat dit een portemonnee is, maar volgens mij kan het ook als etui. Tapestry gehaakt, ik heb het nog nooit gedaan maar ziet er mooi uit!

 

Leuk zo’n meer rechthoekige etuiE. Weet niet waarom, maar ik vind hem stoer!

 

Een rol voor je potloden. Tip: je kan er ook je haaknaalden in doen, als je de vakjes wat kleiner maakt!

 

Deze is toch super schattig?

 

Deze etui is van papier. Mooi stijlvol, vraag me wel af hoe lang die mee gaat.

 

Ik vind het altijd leuk, zo’n platte etui met rits in het midden.

 

Hoe gaaf, een etui van een rits!

 

En tot slot, een driehoekige etui!

Een gedachte over “Etuis

Geef een reactie

