Zelf een giraf maken

Om nog maar even in het giraffe thema te blijven, heb ik een aantal tutorials gezocht om zelf een giraf te maken. Van stof, garen, klei of marsepein, net waar jij het handigst in bent!

Laten we maar met de eenvoudigste beginnen: een giraf van papier en knijpers!

 

Deze gehaakte giraf is wel heel schattig!

 

Voor als je super handig bent met marsepein (of klei), of als je wel van een uitdaging houdt: deze giraf is toch prachtig?

 

Een knuffelgiraf, volgens mij heel lekker zacht.

 

Een inimienie girafje, volgens mij van fimoklei!

 

Nog een gehaakte giraf. Lijkt een beetje op “die van mij” maar is volgens mij wat kleiner.

 

Deze giraf van fondant is iets eenvoudiger dan de eerste, al zal die er bij mij alsnog heel gek uit zien vrees ik.

 

 

Een labelgiraf, leuk als kraamcadeautje! (en pssst, er staat ook een link naar de olifant, als je meer van olifanten houdt!)

3 gedachtes over “Zelf een giraf maken

Geef een reactie

