Paas printable – Blogruil met Anja

Een paar maanden geleden deed Anne-Marie een oproep voor een blogruil. Ik had ook wel behoefte aan wat nieuwe input voor mijn blog en heb met een aantal dames op Twitter afgesproken een blogruil te doen. Hierbij de eerste gastblog van Anja.


Soms komen dingen heel mooi samen. Zo wilde Esther graag haar blog wat meer onder de aandacht brengen, deed iemand anders een oproep voor een blogruil en was ik bezig met plannen van mijn ‘op weg naar 40’. Ter ere van mijn aanstaande 40ste verjaardag en het lanceren van de compleet nieuwe website van Anja Wens Designs, post ik 40 dagen lang elke dag een blog op anjawens.nl. Dit kan een tutorial zijn of een inspiratieblog, een freebie of, zoals nu, een blogruil.

Esther maakte twee hele feestelijke haakpatroontjes en ik ontwierp een leuke paas printable.

Ik vind het altijd fijn als Pasen er weer aan komt. De lente is weer begonnen. Het blijft langer licht, er dartelen lammetjes in de wei, crocussen en narcissen gaan weer bloeien. Langzaam warmt de aarde op en wordt alles weer groen.

We plannen een heerlijk ontbijt voor de eerste paasdag met croissantjes en eitjes. En bij oma mogen de kleinkinderen verstopte paaseieren zoeken. Voor ons geen meubelboulevard op 2e paasdag, maar een heerlijke boswandeling.

Een paar weken van tevoren maken we versieringen. Onze woning heeft aan de straatzijde een raampartij, die gescheiden wordt door een klein hoog raam in het midden. Daar hangen we altijd iets leuks op. Vorig jaar had ik twee papieren bloesemboompjes gesneden en twee jaar geleden maakten we allerlei vlinders (niet echt pasen, maar zo leuk om te maken).

Enkele weken geleden kocht ik op de Creatieve Hobbydagen in Den Bosch een heel mooi stuk schors, als een soort regengoot gevormd. Daar ga ik mos, takjes en bloembolletjes inleggen en met touwtjes hang ik daar dan de eitjes aan, die ik met waterverf op papier geschilderd heb.

Diezelfde schattige eitjes kun jij ook in je paastak of ergens anders hangen. Download de printable via onderstaande link. Print de pdf en knip de eitjes uit. Maak met een perforator of pons een gaatje in de eitjes en haal er een touwtje of lintje doorheen. Je kunt er ook een slinger van maken of ze als cadeaulabeltje gebruiken.

Speciaal voor jullie heb ik ook een paar leuke kaartjes gemaakt. Die kun je gebruiken als plaatskaartjes op je paastafel, als wenskaartje of label aan een paasei. Of maak er een gaatje in, net als bij de eitjes en hang ze ook in je paastak.

Ben je een pocket scrapbooker, dan kun je de paaskaartjes ook perfect als journalcards gebruiken, want ze zijn 3*4 inch groot.

Vrolijk Pasen en veel plezier met de printables.

 

awd_pasen_printable01

awd_pasen_printable02

Download hier.

De printables zijn bedoeld voor persoonlijk gebruik, graag de bijgesloten TOU lezen. Wil je de printable delen met vriendinnen, stuur ze dan aub de link naar dit blog.


Wil jij ook met mij een blogje ruilen? Mail me dan (epsiej [at] gmail.com)

4 gedachtes over “Paas printable – Blogruil met Anja

  1. Pingback: Cupcake en taartje haken met Epsiej | Frutselke

  2. Pingback: Pasen – Free Printables | Epsiej

  3. Pingback: 3 manieren | Digiscrap | 3 ways | Frutselke

  4. Pingback: Tot nu toe | Résumé | So far | Frutselke

Geef een reactie

