Pompons

Ik vond op Pinterest een geweldige tutorial voor bijzondere pompons. Daardoor bedacht ik me dat het leuk was een DIY met pompons te maken. Maar een zoektocht op Pinterest leverde niet echt leuke tutorials op, buiten die ene. Allerlei dingen waarvan ik denk: ja en waarom zou je dat willen? Dus deze week wordt het een mini DIY, met meerdere linkjes van 1 site en nog 3 andere sites.

De pin die mijn aandacht trok: fruit pompons!

Een tapijt van pompons, dat lijkt me nou echt heel lekker zacht aan mijn voeten! De tutorial is in het Frans, maar de foto’s spreken voor zich.

Pompons van textielgaren, volgens mij is dat heel zwaar maar het is wel mooi!

Dierenpompons, van dezelfde site als het fruit. Als je hier kijkt, zijn er nog meer pompon tutorials!

En als allerlaatste dan: dit konijntje is toch super schattig!

2 gedachtes over “Pompons

Geef een reactie

