Applicaties

Als trouwe volger heb je vast wel gemerkt dat er de laatste weken twee gastblogs online zijn gekomen, en er volgt nog een derde. Nu heb ik voor de schrijfsters hiervan ook een gastblogje gemaakt. Daarvoor ben ik in de haaknaald gekropen en heb een paar applicaties gemaakt. Het patroontje heb ik uitgewerkt en staat nu op hun blog. Maar ik wil jullie natuurlijk niet mijn creaties onthouden, dus nu nog even hier showen!

Ik haakte een ijsje voor Anne-Marie. Anne-Marie heeft trouwens een spiksplinter nieuwe webshop met meisjeskleding: Ik maakte een vergissing, maar het is wel een leuke webshop met meisjeskleding, van CreariesBellefien.

IJsje applicatie

 

En voor Anja haakte ik een cupcake, en een taartje!

Cupcake applicatie

Taart applicatie

 

Ook voor Anita schreef ik een gastblog. Ik verzamelde patroontjes om zelf lentebloemen te maken!

 

6 gedachtes over “Applicaties

  1. Pingback: Miniswap met Tante Tee | Epsiej

Geef een reactie

