Miniswap met Tante Tee

Een tijdje geleden deed ik een oproepje voor een miniswap. Uit de reacties koos ik Tante Tee om een miniswapje mee te doen. De andere dames gaven aan nu nog even geen tijd te hebben maar het in de toekomst wel leuk te vinden. En ik kan ook niet met 5 mensen tegelijk swappen natuurlijk ;).

Ze wilde graag een gehaakte slinger. Ik fantaseerde een beetje verder met dat thema, en heb er het thema “feest” van gemaakt.

Natuurlijk haakte ik een slinger, volgens dit patroon. Tijdens een haakmiddag (waar ik verder niet over geblogd heb maar wat wel heel leuk was!) kreeg ik al veel vragen naar het patroon. Bij deze dus!

DSC_0270

Ik maakte een klein luciferdoosje, met een plaatje vanuit het Flow book for paperlovers. Het plaatje is ook om een luciferdoosje te versieren, maar 1 van een kleiner maatje. In het doosje zit een nog kleinere gehaakte slinger, een zakje confetti en en een washitape slinger.

DSC_0274

 

DSC_0275

Die kleine slinger is gehaakt met 3 draadjes DMC borduurgaren en haaknaald 1.0!

En tot slot maakte ik nog 3 verjaardagslabels. Herken je de cupcake? Het patroon vind je hier!

DSC_0272

5 gedachtes over “Miniswap met Tante Tee

  1. Pingback: Miniswap met Tante Tee deel 2 | Epsiej

Geef een reactie

